آموزش
آموزش روانکاوی معاصر برای دنیای امروز
آموزش
تجربه رشد شخصی و حرفه ای
در یک فضای حمایتی و دوستانه
آموزش تحلیلی معاصر در انستیتو یعنی گسترش افق های احساسی ، آگاهی از خود و ظرفیت اتصال همدلانه با دیگری، درکنار افزایش دانش و تخصص بالینی
دوره های آموزشی انستیتو
انستیتو روانکاوی تهران دوره های آموزشی تحلیلی متفاوتی را در راستای نیازها و شرایط خاص مالی و زندگی شما ارائه می دهد. شما می توانید در دوره های کوتاه مدت یا بلند مدت شرکت کنید و آزادید در کلاسهای هرترم بصورت محدود یا کامل ثبت نام کنید.
روش ورود به دوره ها بلند مدت
برای ورود به هر یک از دوره های آموزشی انستیتو ابتدا لازم است که متقاضی در دوره یک ساله "آشنایی با رویکرد تحلیلی" پذیرفته شود و آن را بگذراند. پس از آن، در صورت تمایل دانش پژوه و پذیرش انستیتو می تواند وارد دوره ارتقاء مهارت های رواندرمانی و مشاوره با رویکرد تحلیلی، شود و یا می تواند برای تکمیل دوره آموزش جامع رواندرمانی تحلیلی یا ورود به دوره اصلی روانکاوی اقدام نماید.
ویژگی های خاص آموزشی در این مرکز آموزشی
* آموزش و مدرک دوره رواندرمانی تحلیلی و دوره روانکاوی در انستیتو روانکاوی تهران مورد تایید جوامع بین المللی روانکاوی (ECPP و IFPS) قرار گرفته است. این کسب صلاحیت پس از اعتبار سنجی علمی (Accreditation) که توسط بازدید و ارزیابی های مکرر نمایندگان این جوامع طی سالهای 1390 تا 1393 انجام شد بدست آمد.
* انستیتو روانکاوی تهران اولین و تنها مرکزی است در ایران که آموزش تحلیلی با رویکرد روانشناسی خویشتن (SELF PSYCHOLOGY) را به صورت منسجم و کاربردی تعلیم می دهد.
* بیش از 1500 فیلم از جلسات درمان تحلیلی که در انستیتو از طریق آینه یکطرفه ضبط شده اند.
* تمركز فراوان بركلاسهاي باليني و تكنيكی (نمونه ای مشاهده کنید)
* مشاهده بيماران از طريق آينه يك طرفه (نمونه ای مشاهده کنید)
* سوپرويژن زنده دانشپژوهان و کاندیدها از طريق آينه يك طرفه (نمونه ای مشاهده کنید)
* امکان فعالیت دانش پژوهان در كميتههاي مختلف مانند: کمیته دروس، نشر، سينما و روانكاوي، روانكاوي در گفت و گو با هنر و ادبيات، روانكاوي براي عموم، روانکاوی سازمانی و پژوهش.
– آرشيو گسترده ای از فیلم های جلسات درمانی، کلاس های آموزشی و سخنرانی های بالینی. – دسترسی به کتابخانه فیزیکی با بیش از 1000 جلد کتاب روانکاوی و دسترسی آنلاین به تمام مقالات روانکاوی از قرن 19 تا اکنون. (عکس)
*آموزش مهارتهاي پايهاي (گوش دادن، پيگردي، همدلي، دنبال كردن مشتقات ناخودآگاه و پيدا كردن تم اصلي)
* حضور روانكاوان برجسته دنيا به عنوان اعضاي افتخاري انستيتو: ما از حمايت و رهنمودهای آنها برای آموزش و رشد مجموعه خود بسيار خرسند هستيم. قصد داريم در آينده اين نوع حضور را در حوزه روانكاوي كودك نيز به ارمغان بياوريم.
*آموزش به شهرستان: آنلاین
پرورش کاربردی یک درمانگر، نه فقط مقاله خوانی. حالا ما این اصل مهم را چگونه انجام میدهیم؟
پرورش!
پرورش یعنی نهادینه سازی تدریجی مفاهبم و تکنیک روانکاوی توسط چندین روش بصورت همزمان
دوره آشنایی کاربردی با رویکرد روانکاوی
(الف) این دوره جوابگوی افرادی است که مایلند با رویکرد تحلیلی آشنا شوند، هم با مبانی مقدماتی در تئوری و تکنیک در این رویکرد و هم با تجربه آن توسط دریافت درمان شخصی.
| 1 | پیشنیاز تحصیلی |
حداقل دانشجوی ترم دوم فوقلیسانس در یکی از رشتههای روانشناسی یا مشاوره یا حداقل پزشک عمومی
اخذ گواهی مدرک فوقلیسانس برای شروع انترنی در دورههای بعدی الزامی است. |
|---|---|---|
| 2 | مصاحبه تناسب شخصیتی | انستیتو روانکاوی تهران از دانشپژوهانی که دارای شخصیتی بالغ و ذهنی پویا هستند و تناسب شخصیتی برای کار تحلیلی دارند، استقبال میکند. |
این دوره فرصتی ایجاد میکند تا فرد شرکتکننده و انستیتو با یکدیگر آشنا شوند تا هر یک بتوانند راجع به ادامه آموزش و پذیرش در یکی از دورههای زیر تصمیم بگیرند:
1- دوره ارتقاء مهارتهای رواندرمانی و مشاوره با رویکرد تحلیلی
2- دوره آموزش جامع رواندرمانی تحلیلی
3- دوره اصلی روانکاوی
در ضمن افرادی که پیشینه روانشناسی، مشاوره یا پزشکی ندارند ولی علاقهمند به آشنایی مقدماتی با روانکاوی هستند میتوانند در این دوره شرکت کنند و در کلاسهای تئوری روانکاوی (1) و (2) ثبتنام کنند. لازم به ذکر است که هیچ نوع مدرک یا گواهی بابت گذراندن چنین کلاسهایی داده نخواهد شد.
(کلاسهای تئوری و تکنیک و درمان شخصی)
پذیرفته شده اگر درمانش را با درمانگر دیگری خارج از انستیتو قبلا آغاز کرده می تواند با وی ادامه دهد. منتهی اگر پس از تکمیل دوره آشنایی به دوره جامع رواندرمانی تحلیلی پذیرش شود، لازم است با یکی از درمانگران انستیتو، ۲۵۰ ساعت درمان خود را آغاز کند.
باید در نظر داشت که ورود به دوره آشنایی، پذیرش به دوره جامع رواندرمانی تحلیلی را تضمین نمیکند و دانش پژوه و انستیتو هریک در پایان ترم اول دوره آشنایی یا دوم می تواند نسبت به ادامه آموزش در انستیتو تصمیم بگیرند.
ترم اول (الف):
1.تئوری روانکاوی (1) (الف): اصول بنیادین در روانکاوی (1 واحد) (9 جلسه 1/5 ساعته)
توسط ارائه شفاهی چندین جلسه درمانی یک بیمار در روانکاوی یا رواندرمانی تحلیلی، اهداف زیر پوشش داده خواهند شد:
– آشنایی با مفاهیم بنیادین روانکاوی
-آشنایی با مفاهیم بنیادین روانکاوی معاصر
-آشنایی با تئوری تغییر در روانکاوی معاصر
– آشنایی با تکنیک در روانکاوی معاصر
2. مشاهده فیلم های جلسات مستمر یک درمان تحلیلی (الف): (1/5 واحد) (9 جلسه 2 ساعت و 15 دقیقه)
با استفاده از فیلم های درمان تحلیلی یکی از مراجعین انستیتو که توسط دکتر مرادی یا یکی از اعضای دیگر هیئت علمی انستیتو انجام گرفته، اصول بنیادین در روانکاوی معاصر، نحوه حضور درمانگر و نوع مداخلات تعبیری، ارتباطی و رشدی که انجام می دهد به نمایش در می آید.
3.مشاهده فیلم های درمانی (1) (الف): (1 واحد) (9 جلسه 1/5 ساعته)
با استفاده از آرشیو فیلمهای درمانی انستیتو، محتوای درسی کلاسهاي تکنیک (1) (الف) و تئوري تكنيك(1) (الف) به نمایش در میآید و مورد شناسایی قرار میگیرد .
4. تکنیک (1) (الف):تمرین مهارتهای اولیه (Basic Skills) (1 واحد) (9 جلسه 1/5ساعته)
– سکوت و گوش دادن بدون مداخله
– گوش دادن به احساس غالب
5.تئوری تکنیک(1) (الف) : (1/5 واحد) (9 جلسه 2 ساعت و 15 دقیقه)
– چهارچوب درمانی
– اتحاد درمانی
ترم اول (ب):
1تئوری روانکاوی (ب): (1) اصول بنیادین در روانکاوی (1 واحد) (9 جلسه 1/5 ساعته)
توسط ارائه شفاهی چندین جلسه درمانی یک بیمار در روانکاوی یا رواندرمانی تحلیلی، اهداف زیر پوشش داده خواهند شد:
– آشنایی با مفاهیم بنیادین روانکاوی
-آشنایی با مفاهیم بنیادین روانکاوی معاصر
-آشنایی با تئوری تغییر در روانکاوی معاصر
– آشنایی با تکنیک در روانکاوی معاصر
2. مشاهده فیلم های جلسات مستمر یک درمان تحلیلی (ب): (1/5 واحد) (9 جلسه 2 ساعت و 15 دقیقه)
با استفاده از فیلم های درمان تحلیلی یکی از مراجعین انستیتو که توسط دکتر مرادی یا یکی از اعضای دیگر هیئت علمی انستیتو انجام گرفته، اصول بنیادین در روانکاوی معاصر، نحوه حضور درمانگر و نوع مداخلات تعبیری، ارتباطی و رشدی که انجام می دهد به نمایش در می آید.
3.مشاهده فیلم های درمانی (1) (ب): (1 واحد) (9 جلسه 1/5 ساعته)
با استفاده از آرشیو فیلمهای درمانی انستیتو، محتوای درسی کلاسهاي تکنیک (1) (ب) و تئوري تكنيك(1) (ب) به نمایش در میآید و مورد شناسایی قرار میگیرد .
4.تکنیک (1) (ب) :تمرین مهارتهای اولیه (Basic Skills) (1 واحد) (9 جلسه 1/5 ساعته)
-پیگردی احساس
– پیگردی معنا (1)
5.تئوری تکنیک(1) (ب): (1/5 واحد) (9 جلسه 2 ساعت و 15 دقیقه)
– قوانین و اخلاق حرفهای
– انتقال ، انتقال متقابل
ترم دوم (الف):
1. تئوری روانکاوی (2) (الف): (1 واحد) (9 جلسه 1/5ساعته)
2. کنفرانس case بالینی (الف): (1/5 واحد) (9 جلسه 2 ساعت و 15 دقیقه)
دانش پژوهان Case های خود را در کلاس معرفی کرده، با نگاه تحلیلی نسبت به آنها آشنا شده و بحث گروهی هم صورت خواهد گرفت.
3. مشاهده فیلم های درمانی (2) (الف): (1 واحد) (9 جلسه 1/5 ساعته)
با استفاده از آرشیو فیلمهای درمانی انستیتو، محتوای درسی کلاس های تئوری تکنیک (2) (الف) و تکنیک (2) (الف) به نمایش در می آید و مورد شناسایی قرار می گیرد.
4. تکنیک (2) (الف): تمرین مهارتهای اولیه: (1 واحد) (9 جلسه 1/5 ساعته)
– پیگردی تاریخی
– پیگردی معنا
– دنبال کردن تداعی های بیمار (1)
5.تئوری تکنیک (2) (الف): (1 واحد) (9 جلسه 1/5 ساعته)
– مقاومت
– مقاومت های دو طرفه در آغاز و اواسط درمان
ترم دوم (ب):
1. تئوری روانکاوی (2) (ب): (1 واحد) (9 جلسه 1/5 ساعته)
2. کنفرانس case بالینی (ب): (1/5 واحد) (9 جلسه 2 ساعت و 15 دقیقه)
دانش پژوهان Case های خود را در کلاس معرفی کرده، با نگاه تحلیلی نسبت به آنها آشنا شده و بحث گروهی هم صورت خواهد گرفت.
3. مشاهده فیلم های درمانی (2) (ب): (1 واحد) (9 جلسه 1/5 ساعته)
با استفاده از آرشیو فیلمهای درمانی انستیتو، محتوای درسی کلاس های تئوری تکنیک (2) (الف) و تکنیک (2) (الف) به نمایش در می آید و مورد شناسایی قرار می گیرد.
4. تکنیک (2) (ب): تمرین مهارتهای اولیه: (1 واحد) (9 جلسه 1/5 ساعته):
– تم اصلی
– مواجهه سازی
– مداخله در بحران
5.تئوری تکنیک (2) (ب): (1 واحد) (9 جلسه 1/5 ساعته)
– تشخیص افتراقی
– تعبیر خواب
دوره ارتقاء مهارتهای رواندرمانی
این دوره دوساله می تواند نسبت به ارتقاء و کارآمد تر کردن مداخلات رواندرمانی و مشاوره ای افرادی که از قبل رواندرمانگر یا مشاور هستند، بدون ورود به دوره بلند مدت تر جامع رواندرمانی تحلیلی که 4 الی 5 سال طول می کشد جوابگو باشد.
| 1 | پیشنیاز تحصیلی | فوقلیسانس (یا در مرحله پایاننامه) در یکی از رشتههای روانشناسی یا مشاوره یا حداقل رزیدنت روانپزشکی |
|---|---|---|
| 2 | پیشنیاز آموزشی در انستیتو | تکمیل دوره آشنایی با رویکرد تحلیلی |
| 3 | مصاحبه تناسب شخصیتی | انستیتو روانکاوی تهران از دانشپژوهانی که دارای شخصیتی بالغ و ذهنی پویا هستند و تناسب شخصیتی برای کار تحلیلی دارند استقبال میکند. |
1-درمان شخصی (100 ساعت)
2- کلاس های تئوری و تکنیک (یکسان با برنامه درسی دوره آشنایی ، دو ترم: 23( واحد)
3-کسب تجربه بالینی (250 ساعت) همراه با سوپرویژن فردی (50 ساعت)
ترم اول (الف):
1-تئوری روانکاوی (1) (الف): اصول بنیادین در روانکاوی (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته):
توسط ارائه شفاهی چندین جلسه درمانی یک بیمار در روانکاوی یا رواندرمانی تحلیلی، اهداف زیر پوشش داده خواهند شد:
– آشنایی با مفاهیم بنیادین روانکاوی
-آشنایی با مفاهیم بنیادین روانکاوی معاصر
-آشنایی با تئوری تغییر در روانکاوی معاصر
– آشنایی با تکنیک در روانکاوی معاصر.
2. مشاهده فیلم های جلسات مستمر یک درمان تحلیلی (الف) : (5/1 واحد) (9 جلسه 2 ساعت و 15 دقیقه) (بصورت حضوری برگزار می شود)
با استفاده از فیلم های درمان تحلیلی یکی از مراجعین انستیتو که توسط دکتر مرادی یا یکی از اعضای دیگر هیئت علمی انستیتو انجام گرفته، اصول بنیادین در روانکاوی معاصر، نحوه حضور درمانگر و نوع مداخلات تعبیری، ارتباطی و رشدی که انجام می دهد به نمایش در می آید.
3.مشاهده فیلم های درمانی (1) (الف): (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته) (بصورت آنلاین برگزار نمی شود) با استفاده از آرشیو فیلمهای درمانی انستیتو، محتوای درسی کلاسهاي تکنیک (1) (الف) و تئوري تكنيك(1) (الف) به نمایش در میآید و مورد شناسایی قرار میگیرد .
4. تکنیک (1) (الف)تمرین مهارتهای اولیه (Basic Skills) (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته):
– سکوت و گوش دادن بدون مداخله
– گوش دادن به احساس غالب
5.تئوری تکنیک(1) (الف) : (5/1 واحد) (9 جلسه 21 4 ساعته)
– چهارچوب درمانی
– اتحاد درمانی
ترم اول (ب):
1-تئوری روانکاوی(1) (ب): اصول بنیادین در روانکاوی (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)
توسط ارائه شفاهی چندین جلسه درمانی یک بیمار در روانکاوی یا رواندرمانی تحلیلی، اهداف زیر پوشش داده خواهند شد: – -آشنایی با مفاهیم بنیادین روانکاوی
-آشنایی با مفاهیم بنیادین روانکاوی معاصر
-آشنایی با تئوری تغییر در روانکاوی معاصر
– آشنایی با تکنیک در روانکاوی معاصر
2.مشاهده فیلم های جلسات مستمر یک درمان تحلیلی (ب) : (5/1 واحد) (9 جلسه 21 4 ساعته)
(بصورت حضوری برگزار می شود)
با استفاده از فیلم های درمان تحلیلی یکی از مراجعین انستیتو که توسط دکتر مرادی یا یکی از اعضای دیگر هیئت علمی انستیتو انجام گرفته، اصول بنیادین در روانکاوی معاصر، نحوه حضور درمانگر و نوع مداخلات تعبیری، ارتباطی و رشدی که انجام می دهد به نمایش در می آید.
3.مشاهده فیلم های درمانی (1) (ب): (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)
(بصورت آنلاین برگزار نمی شود)
با استفاده از آرشیو فیلمهای درمانی انستیتو، محتوای درسی کلاسهاي تکنیک (1) (ب) و تئوري تكنيك(1) (ب) به نمایش در میآید و مورد شناسایی قرار میگیرد .
4. تکنیک (1) (ب) :تمرین مهارتهای اولیه (Basic Skills) (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)
– پیگردی احساس
– پیگردی معنا (1)
5.تئوری تکنیک(1) (ب) : (5/1 واحد) (9 جلسه 21 4 ساعته)
– قوانین و اخلاق حرفه ای
– انتقال، انتقال متقابل
ترم دوم (الف):
1. تئوری روانکاوی(2) (الف): (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)
2. کنفرانس case بالینی (الف): (5/1 واحد) (9 جلسه 21 4 ساعته)
دانش پژوهان Case های خود را در کلاس معرفی کرده، با نگاه تحلیلی نسبت به آنها آشنا شده و بحث گروهی هم صورت خواهد گرفت.
3. مشاهده فیلم های درمانی (2) (الف) : (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)
با استفاده از آرشیو فیلمهای درمانی انستیتو، محتوای درسی کلاس های تئوری تکنیک (2) (الف) و تکنیک (2) (الف) به نمایش در می آید و مورد شناسایی قرار می گیرد.
4. تکنیک (2) (الف) : تمرین مهارتهای اولیه: (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)
– پیگردی تاریخی
– پیگردی معنا
– دنبال کردن تداعی های بیمار (1)
5.تئوری تکنیک (2) (الف): (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)
– مقاومت
– مقاومت های دو طرفه در آغاز و اواسط درمان
ترم دوم (ب):
1. تئوری روانکاوی (2) (ب): (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)
2. کنفرانس case بالینی (ب): (5/1 واحد) (9 جلسه 21 4 ساعته)
دانش پژوهان Case های خود را در کلاس معرفی کرده، با نگاه تحلیلی نسبت به آنها آشنا شده و بحث گروهی هم صورت خواهد گرفت.
3. مشاهده فیلم های درمانی (2) (ب) : (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)
با استفاده از آرشیو فیلمهای درمانی انستیتو، محتوای درسی کلاس های تئوری تکنیک (2) (الف) و تکنیک (2) (الف) به نمایش در می آید و مورد شناسایی قرار می گیرد.
4. تکنیک (2) (ب) : تمرین مهارتهای اولیه) : (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)
– تم اصلی
– مواجهه سازی
– مداخله در بحران 5.تئوری تکنیک (2) (ب): (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)
– تشخیص افتراقی – تعبیر خواب
دوره آموزش جامع رواندرمانی تحلیلی کودک، نوجوان و کار با والدین
| حداقل فوق لیسانس در یکی از رشتههای روانشناسی یا مشاوره یا حداقل مدرک پزشک عمومی | پیشنیاز تحصیلی | 1 |
|---|---|---|
| تکمیل دوره آشنایی با رویکرد تحلیلی | پیشنیاز آموزشی در انستیتو | 2 |
| پنجاه ساعت درمان تحلیلی (که در طول دوره باید ادامه پیدا کند) | سایر تجربیات | 3 |
| دویصد ساعت تجربه کار رواندرمانی یا مشاوره با بزرگسالان یا ۴۰۰ ساعت تجربه کار رواندرمانی یا مشاوره با کودک و یا نوجوان | مصاحبه تناسب شخصیتی | 4 |
ترم اول (الف):
*1-تئوری روانکاوی (1) (الف): اصول بنیادین در روانکاوی (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)
2. کنفرانس case بالینی (ب): (5/1 واحد) (9 جلسه 21/( 4) ساعته)
دوره آموزش جامع رواندرمانی تحلیلی معاصر
2.انستیتو روانکاوی تهران اولین و تنها مرکزی است در ایران که آموزش تحلیلی با رویکرد روانشناسی خویشتن (SELF PSYCHOLOGY) را به صورت منسجم و کاربردی تعلیم می دهد.
4.تمركز فراوان بركلاسهاي باليني و تكنيكی (نمونه ای مشاهده کنید)
6.سوپرويژن زنده دانشپژوهان و کاندیدها از طريق آينه يك طرفه (نمونه ای مشاهده کنید)
8.دسترسي به مرکز مرجع:
9. آموزش مهارتهاي پايهاي (گوش دادن، پيگردي، همدلي، دنبال كردن مشتقات ناخودآگاه و پيدا كردن تم اصلي)
11.آموزش به شهرستان: حضوری و آنلاین
| حداقل در مرحله پایاننامه فوقلیسانس در یکی از رشتههای روانشناسی یا مشاوره یا حداقل مدرک پزشک عمومی | پیشنیاز تحصیلی | 1 |
|---|---|---|
| تکمیل دوره آشنایی با رویکرد تحلیلی | پیشنیاز آموزشی در انستیتو | 2 |
| انستیتو روانکاوی تهران از دانشپژوهانی که دارای شخصیتی بالغ و ذهنی پویا هستند و تناسب شخصیتی برای کار تحلیلی دارند، استقبال میکند. | مصاحبه تناسب شخصیتی | 3 |
دوره اصلی روانکاوی
| حداقل مدرک فوقلیسانس در یکی از رشتههای روانشناسی یا مشاوره یا حداقل پزشک عمومی | پیشنیاز تحصیلی | 1 |
|---|---|---|
| تکمیل دوره آشنایی با رویکرد تحلیلی یا تکمیل دوره ارتقاء مهارتهای رواندرمانی و مشاوره با رویکرد تحلیلی یا گذراندن دو سال اول دوره آموزش جامع رواندرمانی تحلیلی یا تکمیل دوره آموزش جامع رواندرمانی تحلیلی | پیشنیاز آموزشی در انستیتو | 2 |
|
مصاحبه تناسب شخصیتی | 3 |
| تسلط نسبتاً خوب به زبان انگلیسی (اکثر متون مفصل خواندنی در دست ترجمه هستند) اما برخی هیئت علمی به انگلیسی تدریس خواهند کرد | انگلیسی | 4 |
زمان دورهها و کلاسها
هزینههای آموزشی
هزینه های آموزشی در انستیتو از هزینه واحدهای درسی در هر نیم ترم آموزشی، هزینه درمان شخصی و سوپرویژن فردی و همچنین هزینه عضویت در انستیتو که منابع مرکز مرجع، کتابخانه، آرشیو فیلمها و PEP را در اختیار می گذارد تشکیل شده است.هزینه های فوق در هر ترمقابل افزایش هستند. هزینه عضویت به صورت سالیانه تعیین و پرداخت می گردد.
کمک هزینه از انستیتو: پس از گذراندن شرایط مورد نیاز برای آغاز کسب تجربه بالینی ، هر دانش پژوه دوره رواندرمانی تحلیلی یا کاندید روانکاوی خواهد توانست درمان بیماران را در کلینیک تخصصی انستیتو، با گرفتن سوپرویژن آغاز کند. دانش پژوه از این بخش عملی آموزشی خود 40 تا 60 درصد از ویزیت دریافتی انستیتو بابت درمان بیماران خود و یا ارجاع داده شده به وی را کسب خواهد کرد.
روز بازدید و آشنایی با انستیتو
سخنرانی ها و آموزشهای کوتاه مدت بالینی
مرکز مرجع انستیتو روانکاوی تهران
مرکز مرجع انستیتو روانکاوی تهران از بانک اطلاعات وسیع زیر برای استفاده دانش پژوهان، کاندیدها، اعضای هیئت علمی و افرادی که عضو انستیتو می شوند تشکیل شده است:
- کتابخانه فیزیکی انستیتو:
- PEP
- آرشیو فیلم های درمانی:
- آرشیو فیلم های اموزشی:
- بیش از 500 فیلم از کلاسهای برگزار شده برای دوره های آشنایی با رویکرد تحلیلی و آموزش جامع رواندرمانی تحلیلی
- آرشیو فیلم های سخنرانی های بالینی
- آرشیو فیلم های تحلیل فیلم
- آرشیو فیلم های روانکاوی در گفتگو با هنر و ادبیات
عضویت در انستیتو
- شرکت درکلاسهای تئوری روانکاوی در دوره آشنایی با رویکرد تحلیلی
- استفاده از مرکز مرجع انستیتو روانکاوی تهران (افراد غیر مرتبط با رشته های روانشناسی و مشاوره یا پزشکی اجازه ندارند فیلم های درمانی را مشاهده کنند)
- تماشای نسخه کامل فیلم های سخنرانی های بالینی و تحلیل فیلم بصورت کامل
- تخفیف در سخنرانی ها، آموزش های کوتاه مدت بالینی یا کلاسهای رشد شخصی
- مطلع شدن از تمامی برنامه ها و رویدادهای انستیتو