رواندرمانی کودک و نوجوان


دوره رواندرمانی تحلیلی کودک و نوجوان

آموزش روانکاوی معاصر برای دنیای امروز

دوره آموزش جامع رواندرمانی تحلیلی کودک، نوجوان و کار با والدین


 (3 ساله)

حداقل فوق ليسانس در يكي از رشته‌هاي روانشناسي يا مشاوره یا حداقل مدرك پزشك عمومی

پيش نياز تحصيلي

1

تکمیل دوره آشنایی با رویکرد تحلیلی

پیش نیاز آموزشی در انستیتو

2

انستیتو روانکاوی تهران از دانش پژوهانی که دارای شخصیتی بالغ و ذهنی پویا هستند و تناسب شخصیتی برای کار تحلیلی دارند استقبال می‌کند.

مصاحبه تناسب شخصی 3

50 ساعت درمان تحلیلی (که در طول دوره باید ادامه پیدا کند)

200 ساعت تجربه کار رواندرمانی یا مشاوره با بزرگسالان یا 400 ساعت تجربه کار رواندرمانی یا مشاوره با کودک و یا نوجوان

سایر تجربیات
4

نیاز های آموزشی این دوره

نحوه آموزش: سه وجهی (Tripartite):

کلاسی (Didactic) : 3 سال کلاس یعنی 6 ترم و در هر ترم آموزشی 2 نیم ترم 9 هفته‌ای .

تقسیم بندی نظری - عملی کلاس‌ها:

تعداد کل واحدها: 64 واحد (864 ساعت آموزش/1152 ساعت واحدی)

تئوری روانکاوی: 10 واحد

تئوری تکنیک بزرگسالان: 5 واحد

تکنیک رواندرمانی تحلیلی کودک، نوجوان و بزرگسال: 49 واحد

الف: مشاهده فیلمهای جلسات مستمر درمان تحلیلی یک بزرگسال: 3 واحد/ 1 کلاس

ب: مشاهده فیلمهای درمانی بزرگسالان: 4 واحد/ 2 کلاس

ج: تمرین مهارت‌های اولیه: 4 واحد/ 2 کلاس

د: کنفرانس case بالینی بزرگسال: 3 واحد/ 1 کلاس

ه: کنفرانس case بالینی کودک، نوجوان و کار با والدین: 6 واحد/ 3 کلاس

و: تکنیک رواندرمانی تحلیلی کودک، نوجوان و درمانی و مشاهده فیلم: 8 واحد/ 2 کلاس


خانواده درمانی و مشاهده فیلم: 4 واحد/ 1 کلاس

زوج درمانی و مشاهده فیلم: 4 واحد/ 1 کلاس

رشد و آسیب شناسی کودک و نوجوان: 6 واحد/ 3 کلاس

سوپرویژن زنده: 4 واحد/ 1 کلاس

مقاله نویسی جهت گزارش موردی کودک یا نوجوان: 3 واحد/ 1 کلاس

2. رواندرمانی تحلیلی شخصی یا روانکاوی شخصی

حداقل 125 ساعت با یک درمانگر تحلیلی آموزشی داخل انستیتو

3.کسب تجربه بالینی و سوپرویژن

الف- 160 ساعت انترنی

کودک زیر 5 سال: 40 ساعت

کودک بین 6 تا 12 سال: 40 ساعت

نوجوان بین 13 تا 20 سال: 40 ساعت

خانواده و یا زوج درمانی: 40 ساعت

ب- 60 ساعت سوپرویژن فردی

کودک و نوجوان: 40 ساعت

زوج و یا خانواده: 20 ساعت

4.كسب 200 امتياز آموزشي: شركت در سخنراني باليني در انستيتو (10 امتياز)، شركت در سخنراني غير باليني در انستيتو(5 امتياز)، ارائه سخنراني(50 امتياز)، شركت در كلاس كوتاه مدت(50 امتياز)، فعاليت اجرايي و تدويني درهركميته‌اي (100 امتياز) (حداكثر 150 امتياز در بيشتر از يك كميته).

شرایط تکمیل دوره آموزش رواندرمانی تحلیلی کودک، نوجوان و کار با والدین:

تکمیل 58 واحد درسی در تئوری، تکنیک، رشد و سوپرویژن زنده با معدل حداقل B

تکمیل 160 ساعت تجربه کار رواندرمانی تحلیلی همراه با سوپرویژن بر اساس کاتالوگ

تکمیل 60 ساعت سوپرویژن فردی

تکمیل 125 ساعت درمان شخصی

تکمیل 200 ساعت امتیاز آموزشی بر اساس کاتالوگ

تکمیل موفقیت آمیز پایان نامه (گزارش موردی کودک یا نوجوان)

تایید وضعیت آموزشی توسط مسئول اجرایی دپارتمان اطفال

تکمیل دوره آموزشی با اکتساب حداکثر زمان مجاز غیبت موقت در 3 سال

تذکر در مورد گواهی تکمیل دوره: اخذ گواهی تکمیل دوره آموزش جامع رواندرمانی کودک، نوجوان و کار با والدین که از طرف انستیتو روانکاوی تهران صادر می شود به منزله مجوز یا پروانه کار برای ارائه خدمات روانشناختی نیست و به عنوان مدرک دانشگاهی تلقی نمی شود.

برنامه درسی دوره آموزش جامع رواندرمانی تحلیلی کودک، نوجوان و کار با والدین

توجه: کلاس های ستاره دار در دوره آشنایی گذرانده شده اند.

ترم اول (الف):

*1-تئوری روانکاوی (1) (الف): اصول بنیادین در روانکاوی (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)

توسط ارائه شفاهی چندین جلسه درمانی یک بیمار در روانکاوی یا رواندرمانی تحلیلی، اهداف زیر پوشش داده خواهند شد:

- آشنایی با مفاهیم بنیادین روانکاوی

-آشنایی با مفاهیم بنیادین روانکاوی معاصر

-آشنایی با تئوری تغییر در روانکاوی معاصر

- آشنایی با تکنیک در روانکاوی معاصر.

پیش نیاز: ندارد

شرایط تدریس: هیئت علمی کامل+ یک دوره تجربه کمک مدرسی این کلاس

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 18 نمره امتحان

*2.مشاهده فیلم های جلسات مستمر یک درمان تحلیلی (الف): (5/1 واحد) (9 جلسه 21/( 4) ساعته)

(بصورت حضوری برگزار می شود)

با استفاده از فیلم های درمان تحلیلی یکی از مراجعین انستیتو که توسط دکتر مرادی یا یکی از اعضای دیگر هیئت علمی انستیتو انجام گرفته، اصول بنیادین در روانکاوی معاصر، نحوه حضور درمانگر و نوع مداخلات تعبیری، ارتباطی و رشدی که انجام می دهد به نمایش در می آید.

پیش نیاز: ندارد

شرایط تدریس: هیئت علمی کامل+ یک دوره تجربه کمک مدرسی این کلاس

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 18 نمره امتحان


*3.مشاهده فیلم های درمانی (1) (الف): (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته) (بصورت آنلاین برگزار نمی شود)

با استفاده از آرشیو فیلم‌های درمانی انستیتو، محتوای درسی کلاس‌هاي تکنیک (1) (الف) و تئوري تكنيك‌(1) (الف) به نمایش در می‌آید و مورد شناسایی قرار می‌گیرد .

پیش نیاز: ندارد

شرایط تدریس: کمک مدرس+ یک دوره تجربه کمک مدرسی این کلاس

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب

*4.تکنیک (1)(الف):تمرین مهارت‌های اولیه (Basic Skills) (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)

- سکوت و گوش دادن بدون مداخله

- گوش دادن به احساس غالب

پیش نیاز: ندارد

شرایط تدریس: کمک مدرس+ یک دوره تجربه کمک مدرسی این کلاس

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب

*5.تئوری تکنیک(1) (الف) : (5/1 واحد) (9 جلسه 21/( 4) ساعته)

- چهارچوب درمانی

- اتحاد درمانی

پیش نیاز: ندارد

شرایط تدریس: کمک مدرس+ یک دوره تجربه کمک مدرسی این کلاس

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 18 نمره امتحان

ترم اول (ب):

*1.تئوری روانکاوی (1) (ب): اصول بنیادین در روانکاوی (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)

توسط ارائه شفاهی چندین جلسه درمانی یک بیمار در روانکاوی یا رواندرمانی تحلیلی، اهداف زیر پوشش داده خواهند شد:

- آشنایی با مفاهیم بنیادین روانکاوی

-آشنایی با مفاهیم بنیادین روانکاوی معاصر

-آشنایی با تئوری تغییر در روانکاوی معاصر

- آشنایی با تکنیک در روانکاوی معاصر

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 74 نمره امتحان (+ 4 نمره اضافی برای مشارکت)

*2.مشاهده فیلم های جلسات مستمر یک درمان تحلیلی (ب): (5/1 واحد) (9 جلسه 21/( 4) ساعته)

(بصورت حضوری برگزار می شود)

با استفاده از فیلم های درمان تحلیلی یکی از مراجعین انستیتو که توسط دکتر مرادی یا یکی از اعضای دیگر هیئت علمی انستیتو انجام گرفته، اصول بنیادین در روانکاوی معاصر، نحوه حضور درمانگر و نوع مداخلات تعبیری، ارتباطی و رشدی که انجام می دهد به نمایش در می آید.

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب + 28 نمره امتحان + 46 نمره گزارش نویسی + (+ 4 نمره اضافی برای مشارکت)

*3.مشاهده فیلم های درمانی (1) (ب): (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته) (بصورت آنلاین برگزار نمی شود)

با استفاده از آرشیو فیلم‌های درمانی انستیتو، محتوای درسی کلاس‌هاي تکنیک (1) (ب) و تئوري تكنيك‌(1) (ب) به نمایش در می‌آید و مورد شناسایی قرار می‌گیرد .

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب + 92 نمره گزارش کلاسی (+ 4 نمره اضافی برای مشارکت)

*4.تکنیک (1) (ب): تمرین مهارت‌های اولیه (Basic Skills) (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)

-پیگردی احساس

- پیگردی معنا (1)

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب + 92 نمره امتحان عملی(+ 4 نمره اضافی برای مشارکت)

*5.تئوری تکنیک(1) (ب): (5/1 واحد) (9 جلسه 21/( 4) ساعته)

- قوانین و اخلاق حرفه ای

- انتقال، انتقال متقابل

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 74 نمره امتحان (+ 4 نمره اضافی برای مشارکت)

ترم دوم (الف):

*1.تئوری روانکاوی (2) (الف): (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)

رشد عاطفی و تئوری های دلبستگی (الف)

پیش نیاز: ندارد

شرایط تدریس : هیئت علمی پیوسته + یک دوره تجربه کمک مدرسی این کلاس

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب + 18 نمره امتحان

*2.کنفرانس case بالینی (الف): (5/1 واحد) (9 جلسه 21/( 4) ساعته)

دانش پژوهان Case های خود را در کلاس معرفی کرده، با نگاه تحلیلی نسبت به آنها آشنا شده و بحث گروهی هم صورت خواهد گرفت.

پیش نیاز: ندارد

شرایط تدریس: کمک مدرس + یک دوره تجربه کمک مدرسی این کلاس

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب

*3.مشاهده فیلم های درمانی (2) (الف): (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته) (حضوری)

با استفاده از آرشیو فیلم‌های درمانی انستیتو، محتوای درسی کلاس های تئوری تکنیک (2) (الف) و تکنیک (2) (الف) به نمایش در می آید و مورد شناسایی قرار می گیرد.

پیش نیاز: ندارد

شرایط تدریس : کمک مدرس+ یک دوره تجربه کمک مدرسی این کلاس

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب

*4.تکنیک (2) (الف): تمرین مهارت‌های اولیه: (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)

- پیگردی تاریخی

- پیگردی معنا

- دنبال کردن تداعی های بیمار (1)

پیش نیاز: تکنیک (1) (الف) و (ب)

شرایط تدریس: کمک مدرس + یک دوره تجربه کمک مدرسی این کلاس

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب

*5.تئوری تکنیک (2) (الف): (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)

- مقاومت‌

- مقاومت های دو طرفه در آغاز و اواسط درمان

پیش نیاز: ندارد

شرایط تدریس: کمک مدرس + یک دوره تجربه کمک مدرسی این کلاس

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب + 18 نمره امتحان

ترم دوم (ب):

1. تئوری روانکاوی (2) (ب): (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)

رشد عاطفی و تئوری های دلبستگی (ب)

پیش نیاز: ندارد

شرایط تدریس: هیئت علمی پیوسته + یک دوره تجربه کمک مدرسی این کلاس

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 74 نمره امتحان (+4 نمره اضافی برای مشارکت)

2. کنفرانس case بالینی (ب): (5/1 واحد) (9 جلسه 21/( 4) ساعته)

دانش پژوهان Case های خود را در کلاس معرفی کرده، با نگاه تحلیلی نسبت به آنها آشنا شده و بحث گروهی هم صورت خواهد گرفت.

پیش نیاز: ندارد

شرایط تدریس: کمک مدرس + یک دوره تجربه کمک مدرسی این کلاس

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب + 92 نمره گزارش نویسی (+ 4 نمره اضافی برای مشارکت)

3. مشاهده فیلم های درمانی (2) (ب): (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته) (حضوری)

با استفاده از آرشیو فیلم‌های درمانی انستیتو، محتوای درسی کلاس های تئوری تکنیک (2) (الف) و تکنیک (2) (الف) به نمایش در می آید و مورد شناسایی قرار می گیرد.

پیش نیاز: ندارد

شرایط تدریس : کمک مدرس+ یک دوره تجربه کمک مدرسی این کلاس

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب + 92 نمره گزارش نویسی (+ 4 نمره اضافی برای مشارکت)


4. تکنیک (2) (ب): تمرین مهارت‌های اولیه: (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته):

- تم اصلی

- مواجهه سازی

- مداخله در بحران

پیش نیاز: تکنیک (1) (الف) و (ب)

شرایط تدریس: کمک مدرس + یک دوره تجربه کمک مدرسی این کلاس

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب + 30 نمره امتحان کتبی + 62 نمره امتحان عملی (+ 4 نمره اضافی برای مشارکت)

5. تئوری تکنیک (2) (ب): (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)

- تشخیص افتراقی‌

- تعبیر خواب

پیش نیاز: ندارد

شرایط تدریس: کمک مدرس + یک دوره تجربه کمک مدرسی این کلاس

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب + 46 نمره امتحان

ترم سوم (الف):

1.تئوری روانکاوی (3) (الف): (5/1 واحد) (9 جلسه 21/( 4) ساعته)

کلاین و وینی کات

پیش نیاز : ندارد

شرایط تدریس: دستیار هیئت علمی + یک دوره تجربه کمک مدرسی این کلاس

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 18 نمره امتحان (+4 نمره اضافی برای مشارکت)


2.رشد و آسیب شناسی (1) (الف): نوزادی و نوپایی (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 18 نمره امتحان میان ترم

3. کنفرانس کیس کودک، نوجوان و خانواده 1 (الف): (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب

4. خانواده درمانی و مشاهده فیلم های درمانی (الف): (2 واحد) (9 جلسه 3 ساعته)

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 18 نمره امتحان میان ترم

ترم سوم (ب):

1.تئوری روانکاوی (3) (ب): (5/1 واحد) (9 جلسه 21/( 4) ساعته) وینی کات

پیش نیاز : ندارد

شرایط تدریس: دستیار هیئت علمی + یک دوره تجربه کمک مدرسی این کلاس

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 74 نمره امتحان (+4 نمره اضافی برای مشارکت)

2.رشد و آسیب شناسی (1) (ب): نوزادی و نوپایی (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 74 نمره امتحان نهایی (+ 4 نمره اضافی برای مشارکت)

3. کنفرانس کیس کودک، نوجوان و خانواده 1 (ب): (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب + 46 نمره گزارش شفاهی + 46 نمره گزارش نویسی (+ 4 نمره اضافی برای مشارکت)

4. خانواده درمانی و مشاهده فیلم های درمانی (ب): (2 واحد) (9 جلسه 3 ساعته)

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 74 نمره امتحان نهایی (+ 4 نمره اضافی برای مشارکت)

ترم چهارم (الف):

1. تئوری روانکاوی (4) (الف): (5/1 واحد) (9 جلسه 21/( 4) ساعته)

کوهات و روانشناسی خویشتن

پیش نیاز: تئوری روانکاوی (1) و (2) و (3)

شرایط تدریس: دستیار هیئت علمی + دو دوره تجربه کمک مدرسی این کلاس (دوره دوم 9 جلسه تدریس)

ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 18 نمره امتحان (+4 نمره اضافی برای مشارکت)

2.رشد و آسیب شناسی (2) (الف): دوره ادیپی و نهفتگی (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته) (آنلاین برگزار می شود.)

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 18 نمره امتحان میان ترم

3. کنفرانس کیس کودک، نوجوان و خانواده 2 (الف): (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب

4. تکنیک رواندرمانی تحلیلی کودک و نوجوان و بازی درمانی و مشاهده فیلم های درمانی 1 (الف): (2 واحد) (9 جلسه 3 ساعته)

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 18 نمره امتحان میان ترم

ترم چهارم (ب):

1. تئوری روانکاوی (4) (ب): (5/1 واحد) (9 جلسه 21/( 4) ساعته)

کوهات و روانشناسی خویشتن

پیش نیاز: تئوری روانکاوی (1) و (2) و (3)

شرایط تدریس: دستیار هیئت علمی + دو دوره تجربه کمک مدرسی این کلاس (دوره دوم 9 جلسه تدریس)

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب + 74 نمره امتحان( +4نمره اضافی برای مشارکت)


2.رشد و آسیب شناسی (2) (ب): دوره ادیپی و نهفتگی (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته) (آنلاین برگزار می شود.)

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 74 نمره امتحان نهایی (+ 4 نمره اضافی برای مشارکت)


3. کنفرانس کیس کودک، نوجوان و خانواده 2 (ب): (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب + 46 نمره گزارش شفاهی + 46 نمره گزارش نویسی (+ 4 نمره اضافی برای مشارکت)

4. تکنیک رواندرمانی تحلیلی کودک و نوجوان و بازی درمانی و مشاهده فیلم های درمانی 1 (ب): (2 واحد) (9 جلسه 3 ساعته)

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 74 نمره امتحان نهایی(+ 4 نمره اضافی برای مشارکت)

ترم پنجم (الف):

1.رشد و آسیب شناسی (3) (الف): نوجوانی (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 18 نمره امتحان میان ترم

2. کنفرانس کیس کودک، نوجوان و خانواده 3 (الف): (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب

3. تکنیک رواندرمانی تحلیلی کودک و نوجوان و بازی درمانی و مشاهده فیلم های درمانی2 (الف): (2 واحد) (9 جلسه 3 ساعته)

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 18 نمره امتحان میان ترم

4. زوج درمانی و مشاهده فیلم های درمانی (الف) : (2 واحد) (9 جلسه 3 ساعته)

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 18 نمره امتحان میان ترم

ترم پنجم (ب):

1. رشد و آسیب شناسی (3) (ب): نوجوانی (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 74 نمره امتحان نهایی (+ 4 نمره اضافی برای مشارکت)

2. کنفرانس کیس کودک، نوجوان و خانواده 3 (ب): (1 واحد) (9 جلسه 5/1 ساعته)

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب + 46 نمره گزارش شفاهی + 46 نمره گزارش نویسی (+ 4 نمره اضافی برای مشارکت)

3. تکنیک رواندرمانی تحلیلی کودک و نوجوان و بازی درمانی و مشاهده فیلم های درمانی2 (ب): (2 واحد) (9 جلسه 3 ساعته)

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 74 نمره امتحان نهایی (+ 4 نمره اضافی برای مشارکت)

4. زوج درمانی و مشاهده فیلم های درمانی (ب) : (2 واحد) (9 جلسه 3 ساعته)

نحوه ارزیابی: 4 نمره حضور و غیاب+ 74 نمره امتحان نهایی (+ 4 نمره اضافی برای مشارکت)

ترم ششم (الف):

پایان نامه: مقاله نویسی جهت گزارش موردی کودک یا نوجوان (الف) : (5/1 واحد) (9 جلسه 21/( 4) ساعته)

نحوه ارزیابی: تکمیل 5 صفحه تایپ شده از پایان نامه

سوپرویژن زنده (الف) : (2 واحد) (9 جلسه 3 ساعته)

نحوه ارزیابی: حضور در حداقل 6 جلسه به عنوان مشاهده کننده و انجام 3 جلسه تحت سوپرویژن زنده

ترم ششم (ب):

پایان نامه: مقاله نویسی جهت گزارش موردی کودک یا نوجوان (ب) : (5/1 واحد) (9 جلسه 21/( 4) ساعته)

نحوه ارزیابی: تکمیل نهایی پایان نامه

سوپرویژن زنده (ب) : (2 واحد) (9 جلسه 3 ساعته)

نحوه ارزیابی: حضور در حداقل 6 جلسه به عنوان مشاهده کننده و (اگر در ترم الف انجام نشد) انجام 3 جلسه تحت سوپرویژن زنده.


آدرس:

تهران – خیابان ولیعصر – بالاتر از سه راه زعفرانیه به سمت تجريش ، پلاک 3047 ساختمان فردوس - نبش كوچه کیارستمی طبقه ششم – واحد 35

ساعات کاری

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 20

ما را نبال کنید

        

اطلاعات تماس

 021-22728000
 
info@ psychoanalysis.ir 



© Copyright Tehran Psychoanalytic Institute 2024 
طراحی سایت : آرانا